Brev:
Hvornår viser kolik sig oftest?
23. september 2010
Alder:
0 mdr.
Hvornår viser kolik sig oftest?
Hej Helen..
Nu er lillesøster kommet til verden. Hun er nu 3 uger gammel. Ved ikke om du kan huske det, men storesøster havde meget slem kolik, og jeg er meget bange for lillesøster også får dette.
Indtil nu har hun kun haft lidt mavekneb som gør hun kan være lidt urolig. Men hun har også taget 350 gram på på en uge, så det er der måske en grund til. Jeg ammer hende og hun får mad hver 3. eller 4. time.. Derud over sover hun sådan set..
Hvornår kommer kolikken oftes? Mener storesøster var omkring 2 uger, da den viste sit grimme ansigt!!
Ville virkelig ønske, at jeg ikke var så bange og lod det fylde så meget. Men glemmer aldrig den tid med gråd i op til 18 timer i døgnet. Min sundhedsplejerske er helt fantastisk og kommer for 3. gang på mandag. Jeg havde jo en fødselsdepression sidst og hun er meget opmærksom på mig...
Håber bare alt går bedre den her gang...
Mange hilsner
Jannie