Brev:
Ømme håndled og tommelfingre
8. september 2010
Alder:
4 mdr.
Ømme håndled og tommelfingre
Hej Helen,
Jeg har i lang tid haft ømme håndled og har nu også fået ømme tommelfingre.
I tiden efter min fødsel i maj, troede jeg at det drejede sig om seneskedehindebetændelse, som jeg før har døjet med, men det hjalp ikke med støttebind og er heller ikke blevet værre - bare status quo.
På det sidste har jeg også fået ekstremt ømme tommelfingre (og fingre generelt), og særligt om natten og morgenen skal jeg nærmest tvinge mine hænder til at åbne sig, da de er nærmest fastlåste.
Tænker at begge dele nok skyldes nye og uvante arbejdsgange med hænderne, når jeg løfter og bærer rundt på min lille dreng + måske alle de trykknapper, jeg lukker i løbet af en dag. Men har du nogen gode råd?
I øvrigt vil jeg også sige tak for en virkelig god brevkasse, som ofte har hjulpet mig med at få svar på alle de spørgsmål, der uvægerligt dukker op, når man er blevet mor for første gang :-)
Mange hilsner
Trine