Brev:
Immunforsvar - 2 år, 2 mdr.
8. september 2010
Alder:
2 år, 2 mdr.
Immunforsvar - 2 år, 2 mdr.
Hej Helen,
Saa er det efteraar, i hvert fald hernede, og med det de foerste snotnaeser i dagplejen.
Jeg synes, Sofia var meget forkoelet sidste aar, saa jeg ville hoere, om du ved, hvordan vi kan styrke hendes immunforsvar lidt?
Jeg er selvfoelgelig obs paa, at hun skal have det, hun har brug for gennem kosten, og jeg synes da ogsaa, hun for det meste spiser sundt og varieret. Der findes et utal af praeparater paa apotekerne hernede, ogsaa til smaaboern, men jeg ville lige hoere dig, inden vi kaster os ud i det :)
Mange hilsner,
Emilie