Brev:
3 mdr og bronkitis
12. juli 2004
Alder:
3 mdr.
3 mdr og bronkitis
Min søn 3 mdr har fået bronkitis, jeg søger råd. Hvad kan jeg gøre for at han bliver rask? Hvor lang tid tager sygdommen? Og er der ting jeg skal undgå?
Håber på svar
Rigtig god sommer
Charlotte Thomsen