Brev:
Skoliose?
18. juni 2010
Alder:
3 mdr.
Skoliose?
Hej Helen.
Først lige en stor tak for din brevkasse, den bliver flittigt brugt. :-)
Jeg skriver til dig fordi jeg gerne vil have et råd ang. min søn på 3 måneder.
Hans far (min mand) har en lidelse der hedder CMT (ved ikke om du kender den), men én af symptomerne på denne lidelse er skoliose.
CMT kan være arveligt, men da man ikke har kunnet påvise vha. blodprøver om det rent faktisk ér CMT han har, ved vi ikke om vores søn også har det og har ikke mulighed for at finde ud af det før evtuelle symptomer viser sig.
Ved du hvor tidligt man kan se om et barn har skoliose/vil udvikle skoliose?
Vil det være en idé at komme til kiroprakter med ham?
Håber du kan give mig et godt råd
Venlig Hilsen
Lene.