Brev:
Lav temperatur - 12 mdr.
25. juni 2004
Alder:
12 mdr.
Lav temperatur - 12 mdr.
Hej
Jeg har en datter på 1 år.
Vi har lige været på sygehuset med feberkrampe og det er en måned siden sidst hun havde det. Hun har haft det 2 gange. Vi har undret os meget over at hun har blålilla læber, hænder og fødder. Lægen kan heller ikke forstå det. Vi har så lige været henne og få taget et røngten billede af hjertet. Men kan det ikke have noget med temperatursvingninger at gøre?
Det var dagen efter feberkrampene og så en måned frem hvor det blev mindre synligt. Det kommer ca en halv time efter at hun kom op af sengen. Det skal lige siges at hendes temp. om morgenen er mellem 35-36 grader.
Lægevagten sagde at det var en fejlmåling, men jeg tager den altid 2 gange på hende og en gang på mig. Ved mig er den 37.5
Hilsen Betina