Brev:
Børneeksem og mad
28. juni 2004
Alder:
5 mdr.
Børneeksem og mad
Hej
Jeg har en lille pige på 5 mdr. Hun er meget plaget med eksem og vi laver hendes mad af Nutramigen (vælling).
Men det er noget jeg er meget usikker på.
Kan jeg købe "færdig grød", hvor man kun tilsætter vand?
Jeg er meget usikker, da der står at grøden er lavet af mælk og er det ok og give hende æblemos på glas?
Tak på forhånd
Med venlig hilsen
Marita