Brev:
Hvordan bruger jeg trøskesaft?
9. juni 2003
Alder:
2 mdr.
Hvordan bruger jeg trøskesaft?
Kære Brevkasse
Vi har fået udleveret noget trøskesaft til min lille dreng på 10 uger.
Problemet ligger i, at der ingen indlægningsseddel var i pakken, vi aner ikke hvor meget eller hvor mange gange han skal have det, eller hvordan det gives?
Trøskesaft er lavet af Medic team A/S i Birkerød, der står kun gives efter behov, men hvad er det?
Hvad kommer trøske af og kan man forebygge det?
Er det forresten ok at dyppe sutten i sukkervand mens der er trøske, eller giver det bare yderligere næring?
Mange KH Janne