Brev:
Børneeksem - 20 mdr.
29. marts 2010
Alder:
20 mdr.
Børneeksem - 20 mdr.
Hej Helen,
Suk, min dreng på 20 mdr har desværre fået børneeksem....!
Har du tips til hvad jeg kan smøre med og gøre for at det ikke klør og for at hjælpe ham til at sove bedre uden at skulle vågne af de kløende områder?
Tak
Med venlig hilsen
Lone