Brev:
Væskeansamling i ørerne
17. marts 2010
Alder:
2 år, 9 mdr.
Væskeansamling i ørerne
Hej Helen.
I forbindelse med en ordentlig omgang forkølelses- og halsvirus har min datter været til ørelægen nogle gange og fået punkteret 2 blærer på trommehinden. Samtidig har hun fået konstateret væskeansamling i det venstre øre.
Vi har fået at vide, at vi skal komme om 1 måned til kontrol, men kan du fortælle mig lidt om hvad det kan have af betydning - lægen sagde noget med, at hun kan få mellemørebetændelse af det og nedsat hørelse, men jeg tænker også på i det hele taget, hvad jeg kan gøre for min datter?
Jeg tror hun er meget generet af det for hun er slet ikke så glad som hun plejer at være og har nogen ret så kraftige vredesudbrud engang imellem og hun gider heller ikke lege så meget som før hun blev syg. Hun har selvfølgelig haft vanvittigt ondt i ørene i pga. de der blærer, men jeg synes stadig ikke hun er på toppen:-(
Vi vil jo så gerne have den lille glade pige tilbage, men vi kan vel også være så heldige, at væsken forsvinder af sig selv???? Jeg håber nemlig ikke, at der skal dræn til og alt det :-(.
Nu er det jo kun den ene gang hun har haft væske i øret, så jeg håber, at det går i sig selv igen når hendes forkølelse og hoste ophører, men vil gerne have dine råd;-)
Kærlig hilsen
Rikke