Brev:
Skoldkopper der klør
15. marts 2010
Alder:
2 år, 6 mdr.
Skoldkopper der klør
Hej Helen
Det er efterhånden ved at være noget tid siden, jeg sidst har haft brug for din hjælp.
Jeg har bare et enkelt spørgsmål vedr. skoldkopper, som Daniel er blevet velsignet med her i weekenden...
Kan man smørre Inotynol creme på skoldkoppe blærerne?
Nu er det mandag i morgen, så vil jeg gå på apoteket og få noget beregnet til skoldkopper - men jeg kom bare til at tænke på, om man kan bruge det der Inotyol. Det udtørrer jo også - men er måske ikke så meget bevendt mod kløen.
Med venlig hilsen
Charlotte