Brev:
Mavepine
13. marts 2010
Alder:
2 år, 9 mdr.
Mavepine
Hej
Jeg har en datter på 2 år og 9 måneder som har haft mavepine i snart 4 dage. Hver halve eller hele time har hun smerter og piver, jeg har haft hende til læge da vuggestuen sagde at hun havde hvid afføring, men de sagde at hun har ikke feber og følte på hendes mave og sagde at der ikke var noget, sikkert virus.
Hendes temp er på 36,7 idag og har været oppe 2 gange i nat pga smerter, har ikke givet hende mælkeprodukter siden igår morges, da hun kastede op om morgen igår. Jeg har en lile spæd på 5 måneder så det er lidt hårdt når 2 græder hele tiden, den lille har lige fået sin vaccine i torsdags.
Er der ikke noget mod de mavekramper hun får, det er så pinefuldt at se hende, hun var helt udmattet igår ved lidt i 10 og faldt i søvn..
Hilsen
Hjælpeløse mor..