Brev:
Udenfor og astmatisk bronkitis
1. marts 2010
Alder:
17 mdr.
Udenfor og astmatisk bronkitis
Kære Helen!
Tak for dine tidligere svar.
Et relativt kort spørgsmål:
Vores søn sover indenfor i et skur i vuggestuen i fugtigt vejr pga. astmatisk bronkitis. Det er vel bedre end at sove helt ude? Eller skal han sove helt indenfor? (Det har de vist ikke mulighed for).
Når der er fugtigt vejr, er jeg altid sådan i tvivl, om jeg kan lade min søn lege ude. Fraråder man det? Han er et rigtigt "ude-barn", og han trænger virkeligt tit til at komme ud og "brænde noget krudt af". Men jeg er meget i tvivl, om det er ok i fugtigt vejr?
Med venlig hilsen
en mor