Brev:
Skoldkopper - 0 mdr.
1. marts 2010
Alder:
0 mdr.
Skoldkopper - 0 mdr.
Hej Helen!
Så er der skoldkopper i vores omgangskreds! Vores unger har endnu ikke haft dem, men det kommer jo nok før eller siden...
Mit spørgsmål går egentlig mest på min mand, - han har aldrig haft skoldkopper. Er der noget med, at det er farligt for voksne at få det? Hvordan forholder vi os?
Venlig hilsen
Hende med den dejlige mand:-)