Brev:
Mellemørebetændelse - 7 mdr.
1. marts 2010
Alder:
7 mdr.
Mellemørebetændelse - 7 mdr.
Hej Helen.
Er det korrekt, at børn, der tidligere har haft mellemørebetændelse, har større risiko for at få det igen?
Hvis ja, gælder det kun den samme sæson, eller gælder et også de følgende sæsoner?
Er det korrekt, at brug af sut øger risikoen for at få mellemørebetændelse?
Har du gode råd til, hvordan man undgår mellemørebetændelse?
Venlig hilsen
LL