Brev:
Røde knopper?
13. juni 2004
Alder:
8 mdr.
Røde knopper?
Hej
Vi er for nyligt flyttet til Norge og jeg forstår ikke rigtigt vores nye læge. Derfor skriver jeg til dig :-)
Min dreng Jonas har for ca 2 måneder siden, fået sådan nogle bittesmå røde knopper på kinderne og på håndryggene? De klør meget, og lægen gav ham noget hydrocortison at smøre det med, det har ikke hjulpet efter 2 uger, så jeg gik til lægen igen, hvor han bare henviste os, til en hudlæge, som vi venter på nu, og har ventet i 3 uger...:-(
Nu er knopperne imidlertidigt blusset op igen, især på kinderne. Hvad kan det være? Er der nogen der kan genkende det? Hvad skal jeg gøre?
Med venlig hilsen,
Mette i Norge