Brev:
Immunforsvaret
1. marts 2010
Alder:
2 år, 2 mdr.
Immunforsvaret
Hej Helen!
Du har jævenligt skrevet, at børns immunforsvar er to vintre om at blive opbygget. Er det i denne sammenhæng ligegyldigt hvor mange vira og bakterier barnet møder? Altså, har det nogen betydning for et barn på 2-3 år, om det er blevet passet i vuggestue, dagpleje eller hjemme, i forhold til hvor godt immunforsvaret er blevet opbygget?
Med venlig hilsen
FM