Brev:
Kamillete og øjenbetændelse
11. februar 2010
Alder:
2 år, 1 mdr.
Kamillete og øjenbetændelse
Hej igen igen;-)
Lige et sidste spørgsmål for denne gang (tror jeg nok);-)
Min datter på to har fået øjenbetændelse. Hvordan er det lige med det og kamillete?
Mener jeg har læst eller hørt et sted på et tidspunkt at man ikke må bade øjne i kamillete da der er nogle sporre i eller et eller andet???
Hej fra mig;-)