Brev:
Diarré - 12 mdr.
13. juni 2004
Alder:
12 mdr.
Diarré  - 12 mdr.
Hej igen
Jeg har skrevet til dig før, fordi min dreng havde hård mave. Nu har han været syg i 3 uger. Det hele startede med at han blev forkølet. Han var lige startet i dagplejen, så det havde jeg forventet ville ske. Jeg går hjemme, så derfor havde jeg ham hjemme så længe så muligt for at være helt sikker på, at han var rask, når jeg sendte ham afsted igen (10 dage).
Han kom i dagplejen igen og var der i 2 dage, så fik han diarré, han fik meget høj feber samtidig, så vi var hos vagtlægen. Det var Pinse søndag han's 1 års føs'dag, han blev undersøgt det viste sig han havde en "lille" hals betændelse han fik pencillin. Hvordan kan man give et barn med diarré det, der er da alternativer for allergikere?
Så hans diarre er naturligvis fortsat, han har ikke villet spise og han har næsten ikke drukket. Tirsdag var jeg hos min egen læge med ham, hun sagde ikke noget nyt, onsdag ringede jeg til hende, igen ikke noget nyt, men hun sagde at jeg skulle komme hvis jeg følte mig utryg. Men det var jo derfor jeg ringede.
Jeg er ikke en hønemor, men når et lille barn sover 8-9 timer om dagen 10-12 timer om "natten" og han har ikke kunnet holde balancen, men har måtte læne sig op ad ting eller mig for ikke at vælte, når han sad, så må der sgu være noget galt.
Jeg ved du ikke er læge, men den mave gør ondt på ham. Han har så godt som ikke spist, men maven er helt udspillet, hvad kan der være i vejen? Her til eftermiddag har han virket frisk, han har spist kartofler med sovs til aften drak han 200ml allomin, men men jeg tror stadig ikke han er rask, for han har virket oven på engang tidligere på ugen. Han sov meget til formiddag og igen til eftermiddag, sidst han havde feber var tirsdag nat så det skulle være i orden.
Hilsen igen fra Daysi