Brev:
Skæv ryg?
11. februar 2010
Alder:
5 mdr.
Skæv ryg?
Hej Helen
I nyere tid lå min datter for første gang på maven på puslebordet uden ble, og jeg lagde mærke til at den øverste del af revnen mellem balderne drejer forholdsvist meget mod højre. I mit univers plejer den at skulle følge rygsøjlen lige ned. Jeg har spurgt lægen der har mærket efter og som ikke kunne se tegn på at ryggen er skæv. Hendes ben er også lige lange når de er strakt.
Jeg syntes stadig at det er lidt mærkeligt, og da hun generelt ikke er særlig glad for at ligge på maven, er jeg ikke helt overbevist om, at der ikke er noget galt.
Er jeg for pylret når nu lægen har sagt at der ikke er noget galt eller hvad tænker du?
Hilsen
Mette