Brev:
Hostesaft
9. februar 2010
Alder:
2 år, 1 mdr.
Hostesaft
Hejsa
Hvad er det nu lige med det hostesaft? Har hørt lidt her og der at man ikke skal give sit barn hostesaft.
Min datter er 25 mdr og hoster til tider. Har ind imellem givet hende Benylan. Er det forkert, hvis ja hvorfor?
Hilsen mamma