Brev:
Knopper om munden
6. juni 2003
Alder:
5 mdr.
Knopper om munden
Hej
Min dreng er begyndt at få knopper rundt om munden efter han er startet med grød. Jeg har smurt ham med lidt creme til sart babyhud, men det hjælper ikke rigtigt synes jeg. Hvad kan jeg gøre?