Brev:
Græder/skriger meget
6. juni 2004
Alder:
7 mdr.
Græder/skriger meget
Hej
Jeg håber du kan hjælpe. Vores datter på 7 måneder begyndte for 4 dage siden at skrige. Den første dag skreg hun i 2 timer og så var der ikke mere den dag. De efterfølgende dage skreg hun om natten fra 24 til 01. Og idag har hun faktisk skreget uafbrudt. Kun afbrudt af pause når hun sover eller vi går med hende.
Hun fik den første tand for 14 dage siden.
Vi kan heller ikke få hende til at spise. Sammelagt over hele dagen bliver det til max 500 ml. mælk og ca 2 portioner grød. I går havde hun feber 39.7, idag er den 37.5. .
Håber du kan hjælpe.
Hilsen
Anne Mette