Brev:
Strut mave, hurtigt træt og blålig om munden
15. november 2009
Alder:
3 mdr.
Strut mave, hurtigt træt og blålig om munden
Hej Helen
Jeg har en datter på 2 år og 8 måneder - hun har altid haft en strutmave. Hvorfor har hun det og hvornår forsvinder den?
Min søn på 3 mdr. bliver hurtigt træt - han kan godt blive træt efter at have været vågen i 1½ time. Er det ikke hurtigt?
Jeg har tidligere skrevet til dig i forbindelse med hans forkølelse og jeg skrev at han var blålig om munden. Men han er generelt blålig i huden om munden men læberne er ikke blå.
Har nævnt det over for lægen flere gange men hun synes ikke det er noget. Skal jeg stoppe med at bekymre mig?
Hilsen mig