Brev:
Rød plet efter pustler
29. oktober 2009
Alder:
4 mdr.
Rød plet efter pustler
Hej,
Min søn på snart 4 måneder fik for ca. en måned siden en stor knop på sin kind. Det lignede mest af alt en stor bums med noget gul betændelse i midten, hvilket fik mig til at konkludere at det nok var en pustler. Han havde kun den ene, og var ikke påvirket med feber eller lignende, så jeg var ikke så bekymret over det. Jeg smurte den med svovlpasta, og det hjalp rigtig meget og fik det gule til at forsvinde helt efter kort tid. ...
...
Sagen er nu bare den, at den røde plet som pustlen har efterladt endnu ikke er forsvundet. Det er ligesom om, den ikke vil hele helt, og jeg kan mærke en lille knop bag huden. Han virker ikke generet af det, så mit spørgsmål er bare, om det er noget jeg skal gøre noget ved, og kan det virkelig tage så lang tid om at gå væk, eller kan der ligge noget andet bag?
Han har stadig ikke andre lignede knopper/pletter.
Mange hilsner
Helle