Brev:
Har tit afføring
16. oktober 2009
Alder:
16 mdr.
Har tit afføring
Hej Helen.
Valdemar har altid haft afføring ofte ...
Da han var omkring 11-12 mdr fik vi sendt en aff-prøve til undersøgelse og den viste ikke noget unaturligt. Han har aff mellem 3 og 5 gange om dagen.
Vi er meget opmærksom på at han ikke får for meget frugt (får han kun 1 gang om dagen, når han er i vs) og grønt (kun lidt til frokost og aftensmad). Fik nemlig af vide på sygehuset at det var derfor. Dog synes jeg ikke at det er blevet bedre og ser kun en lille ændring når han får for meget frugt.
Hvad tænker du om det jeg har skrevet og kan vi evt. godt bede om at få sendt en prøve mere ind??
Som du sikkert ved er han jo også "lille". for 1½ uge siden vejede han 9,2 kg. dog er vi stoppet med vægtkontrol, da han pænt følger sin egen kurve og er en rigtig sund, rask og dygtig dreng.
Hilsen Maibrit