Brev:
Astmatisk hoste, forkølelse og lungebetændelse
12. oktober 2009
Alder:
20 mdr.
Astmatisk hoste, forkølelse og lungebetændelse
Hej Helen,
Jeg har en lille datter der desværre bliver forkølet tit, især i vinterperioden. Hun har noget asmatisk hoste, der gør at hun bliver forkølet ofte, og hoster. Og denne kombination munder nogle gange ud i lungebetændelse.
Jeg syntes jeg gør alt for at klæde hende varmt på, jeg vil jo heller ikke have at hun går rundt og har det for varmt. Hun får altid hue på. Er der nogle andre ting jeg kan gøre for at undgå forkølelse?
Hun har en vane med at hun ikke vil have dyne, overhovedet... hvis jeg stille og roligt giver hen de den på, sparker hun den af med det samme... så jeg giver hende undertøj på og så nattøj ovenpå. Er det nok for at hun kan holde varmen om natten? Eller skal jeg supplere med sokker? Jeg syntes bare det er ubehageligt med sokker på...
Jeg kan bruge alle gode råd til at holde forkølelse og hoste fra døren... der er ikke noget værre end at lytte til en rivende hoste.
Med venlig hilsen
/Roo