Brev:
Forkølelse?
11. oktober 2009
Alder:
1 mdr.
Forkølelse?
Hej,
Jeg har en søn på 7 uger som har været forkølet i 4 uger. Både far, mor og søster har været meget forkølede. Der kommer ikke rigtig snot ud af næsen på ham, men der sidder en masse slim i svælget som han har svært ved at hoste op. Jeg har været til læge med ham for at få tjekket om der sad noget på lungerne - det gjorde der ikke.
Det er ikke rart at være vidne til hans slimhoste - det lyder som om han er ved at kløjs i det og da han en dag blev blå i hovedet og igen ikke kunne hoste det op blev jeg ret bange. ...
...
Næste dag ringede jeg til lægen igen og hun kontaktede børnemodtagelsen på sygehuset som synes jeg skulle kigge forbi. Det gjorde jeg og de kiggede på ham og sagde at jeg ikke skulle bekymre mig. Jeg drypper saltvand i hans næse mange gange om dagen.
De sidste par dage synes jeg at han er en anelse blå i huden omkring næsen og munden. Skal jeg bekymre mig om det?
Ud over slimet er han godt tilpas - smiler og spiser godt og tager fint på.
Men jeg synes jo det varer farligt længe og jeg tænker jo på om det da ikke snart forsvinder?