Brev:
Vil ikke sidde og gå mere
29. maj 2004
Alder:
14 mdr.
Vil ikke sidde og gå mere
For en uge siden blev vores søn (14 mdr) snottet og fik konstateret at han var lidt rød på sit højre øre (får næsedråber i øjeblikket). På det tidspunkt var han begyndt at tage sine første skridt og var altid glad.
Nu græder han når han vågner, hvad enten det er om morgenen eller når han har sovet til middag. Det kan vare op til en time før han falder til ro. Han kravler stadig, men i et langsommere tempo. Han vil ikke sidde mere og står ikke så meget som før. Sætter vi ham i hans barnestol ved bordet når vi skal spise, kan han finde på at bøje sig bagover og græde. Når han så gerne vil sidde, sidder han altid lænet til siden på sin venstre balle.
Noget der også har undret mig er at når vi kommer ned om morgenen og han græder, holder han op når han bliver lagt på gulvet foran sit legetøj. Han klynker lige lidt, men holder så hurtigt op.
Det der undrer mig mest er, hvorfor er han pludselig holdt op med at ville sidde og stå, men kun kravle ganske forsigtigt?