Brev:
Feber - gode råd
5. oktober 2009
Alder:
14 mdr.
Feber - gode råd
Hej Helen
Kan du ikke liste alle de gode råd op, til når ens barn har feber. Jeg ved selvfølgelig at det er vigtigt ved væske og at pernodiller kan holde feberen lidt nede - men derudover ...
Hvad gør en klog?