Brev:
Forkølet
3. oktober 2009
Alder:
7 mdr.
Forkølet
Hej Helen.
Jeg har en søn på lidt over 7 måneder (født den 27. februar). Han er forkølet og har lidt feber (tidligere i dag 38,3, senere 38, og nu 37,7). Vi har talt med vagtlægen der har ordineret Otrivin-næsespray.
Vi tænker på at give ham hue - 100% silkehue - på indenfor, indtil forkølelsen er overstået. Er det en god ide?
Og hvad med kamillete - vil det hjælpe?
Venlig hilsen
Petronela