Brev:
Navlebrok
1. oktober 2009
Alder:
11 mdr.
Navlebrok
Hej Helen,
Vi har med stor succes brugt dig 2 gange før, og vil endnu engang gerne have din mening.
Vores datter på 11 måneder har navlebrok. Lægens vurdering har hele tiden været at hun skal opereres når hun bliver ældre, da det er så slemt at navlen hænger p.g.a. det sammenpressede stykke tarm. Den er til tider så stor som en bordtennisbold.
Men hvornår er det bedst at få hende opereret?
Vi skal til 1-års undersøgelse i næste uge og vil gerne vide om vi har ret i, at jo mindre hun er jo mindre registrerer hun hvad der sker.
Men m.h.t. narkosen er det vel bedst at hun er ældre...?
Jeg går hjemme på barsel indtil januar - og synes at det vil være bedst at få det overstået inden jeg starter på arbejde igen. Men er det for tidligt? Kan jeg presse på for at få hende opereret nu. Eller vil det være helt forkert..?
Glæder os til at høre din mening..
Med venlig hilsen
Sanne.