Brev:
Tilstoppet næse, irriterede slimhinder
11. september 2009
Alder:
2 år, 2 mdr.
Tilstoppet næse, irriterede slimhinder
Hej igen Helen.
Tak for dine altid kompetente svar ;-)
Jeg har et kort spørgsmål vedr. tilstoppet næse/irriterede slimhinder ...
Min datter har været forkølet for 14 dage siden, men siden forkølelsen forsvandt har hun haft lidt "nattesnot", der har generet hendes - og dermed vores søvn :-(
Man kan høre, at hun har noget siddende i næsen - om dagen generer det hende slet ikke, men om natten snorker hun, virker tilstoppet og kan ikke så godt sove, klynker osv. Hun har ikke feber og er ellers ikke alment påvirket så jeg vil ikke lige gå til lægen med hende, men vil høre dig om det er normalt oven på sådan en forkølelse og om det går væk af sig selv eller om jeg skal dryppe hendes næse med noget.
Tænkte på saltvandsdråber, men vil helst undgå det for hun vil ikke finde sig i det der næsedrypning..... kan det også bare være, at hun har irriterede slimhinder oven på forkølelsen???
Mange tak på forhånd :-)
Mange hilsner
R