Brev:
Tørre pletter på kinden
22. maj 2004
Alder:
6 mdr.
Tørre pletter på kinden
Min datter på 6 måneder har nu i flere måneder haft noget som vores sundhedsplejerske i første omgang kaldte en tør plet på kinden.
Det er et rødt område, der ikke vil forsvinde, indimellem ser det ud som om, der er lidt hvidt blærelignende i det, men det føles tørt, jeg synes det bliver større og er også bange for, at det er ved at komme på den anden kind.
Lægen ved ikke rigtig, hvad det er, men gav os Mildison, som jeg ikke er meget for at smøre på, det har jeg gjort, men det lader ikke til, at det hjælper. Vi smører med Locobase mange gange dagligt, men det hjælper ikke.
Ved du hvad det kan være, og hvad der kan gøres ved det. Jeg har hørt, der er noget, der hedder sommersår, men kan ikke finde noget om det.
Med venlig hilsen
Pernille