Brev:
Forkølelse - 14 mdr.
4. august 2009
Alder:
14 mdr.
Forkølelse - 14 mdr.
Kære Helen
Min datter er nu blevet 14 måneder og har faktisk været forkølet siden hun startede i dagpleje 1/3 2009.
Jeg er meget i tvivl om, hvad jeg skal stille op. Man hører jo så meget:
* 2 vintre skal der gå inden immunforsvaret er hærdet
* undgå mælk og mælkeprodukter
* Biostrath
* Osv. osv.
Men hvad stiller man op? Skal jeg bare se tiden an, eller?
Vi tørrer næse konstant. Om morgenen er det rigtig gult, men ellers klart resten af dagen. En enkelt gang har hun haft mellemørebetændelse, men vi går stadig til kontrol pga. væske på øret. Men ellers har hun ikke som sådan været syg og plaget af det. Næsen er heller ikke stoppet til, så hun ikke kan sove eller noget.
Vil du mene jeg skal gøre noget?
Hun får mælk og mælkeprodukter og spiser varieret. Jeg vil begynde at give hende en mulitvitamin nu, men bør jeg ellers gøre noget?
Mange hilsner Trine