Brev:
Flaske, drikker generelt lidt
2. august 2009
Alder:
6 mdr.
Flaske, drikker generelt lidt
Kære Helen,
Jeg har problemet med en af mine tvillinger at ha aldrig tager flaske. Vi har førsøgt mange mange mange ganger med olika metoder men det går ikke. Han spiser generellt lidt og jeg er orolig at det er altfør lidt, men han er ikke intressered i mad virker det til.
Vi har førsøgt ge ham melk i en kop med ventil, det går heller ikke då man måste suga før at få ud melken. Han kan ikke suga på noget mer en bryst.
Hvordan skal jeg få i ham melk? Vi ger med sked men han trøttnar på det inden han spist nok så tilslut har vi melk øver det hele. Jeg er orolig før hvornår han kommer kunna dricka som andre børn.
Tak!