Brev:
H1N1 virus ...
27. juli 2009
Alder:
18 mdr.
H1N1 virus ...
Hej Helen.
Tak for dine altid brugbare svar.
Jeg kan ikke lade være med at tænke på om Yazmin er særligt udsat mht H1N1 da hun jo er født 5 uger for tidligt og lå med C-pap de første uger?
Hun går i dagpleje og var stort set syg hele sidste vinter.
Hun var indlagt èn gang pga lungebetændelse og vi blev henvist til hospitalet fra vagtlægen en enkelt gang, også pga lungerne. Hun havde også mellemørebetændelse, øjenbetændelse, flere lungebetændelser og var forkølet hele tiden.
Hun er meget modtagelig og jeg er derfor meget bange for dèn influenza...
Venter spændt og nervøs på dit svar.
Med venlig hilsen
Heidi