Brev:
Øgonherpes
13. juli 2009
Alder:
4 mdr.
Øgonherpes
Kære Helen,
Jeg har set på en av mine tvillinger at han har mange små små røde pletter, der har lidt vit eller genomsiktiligt i mitten. De ligner små blåsor. De findes rundt øgonen og så førekommer de også lidt på kinderne.
Kan det vare øgon herpes? Jeg er bange før at jeg haft det på min mund og taget på det med fingrerne og seden ført det øver till den lilles hænder måske som seden har kommit til øgoen. Findes det noget bot? Vad skal jeg gøre? Kan det vare herpes og hvad farligt er det så?
Tak=)