Brev:
Feber og tænder
23. juni 2009
Alder:
14 mdr.
Feber og tænder
Hej Helen.
Min datter har haft feber hele dagen tror måske det er pga. kindtanden der er på vej, kan mærke den men den er ikk helt brudt frem endnu. Men kan de godt have feber hele dagen når de er ved at få en tand? For hun har spist som hun plejer, har leget som hun plejer og jeg har haft en mega go kontankt med hende, det har jeg så altid.
Men jeg vil bare være sikker på at det kan være det?
Hilsen Thora