Brev:
Mælkeallergi eller astmaeksem?
2. juni 2003
Alder:
6 mdr.
Mælkeallergi eller astmaeksem?
Hej!
Jeg har en lille søn på 6 mdr., som lige fra fødslen har gylpet meget. Vi er lige begyndt på zoneterapi, og hun mener at min søn har mælkeallergi. Han har udslæt/eksem på den side af hovdet ned langs øret og i panden. Er det normalt hvis man har mælkeallergi? Får man udslæt på hele kroppen eller kun i hovdet? Min egen læge mener det er astmaeksem og har sendt os til hud læge.
Håber du kan hjælpe mig. Hilsen
A. Reenberg