Brev:
Reflux - Losec medicin
16. juni 2009
Alder:
3 mdr.
Reflux - Losec medicin
Kære Helen,
Tak før dine svar omkring fast føda og hvordan man selv kan lave mos og grød etc.
Jeg har nu et spørgsmål kring reflux. Mine tvillinger blev diagnosicered med reflux i sydafrika hos en børnelæge og han skrev ud Losec mups til dem, 1/2 tablett per dag. Jeg har også tidligere skrevet til dig om deres problemer med at spise og at de bliver avbrudt før det virker som de har ont.
Nu er jeg i tvivel om jeg skal ge dem medicin. Bruger man ge små børn Losec i Danmark/Sverige? Jeg synes det føles mærkligt. Efter at ha get en af dem 1/2 tablet per dag i to dagar og jeg ikke kunde mærke nogen førskeld har jeg nu holdet op. De har stadigvek problemer med at spise dock.
Hvornår kan jeg regne med at det bliver bedre med refluxet?
Tack!!