Brev:
Børneorm - 13 mdr.
14. juni 2009
Alder:
13 mdr.
Børneorm - 13 mdr.
Hej!
Jeg vil høre, om du kan fortælle mig hvad inkubationstiden er på børneorm?
Der er børneorm i min søns vuggestue, og jeg har desværre hørt historier om, at når man først har fået det, er det svært at blive af med, det kommer igen og igen, og man er nødt til vaske sengetøj og vaske hele huset med sprit hver dag.
Min søn er pt. ikke i vuggestue (af andre årsager), men kan du sige noget om hvornår "faren" er overstået?