Brev:
Blå afføring
29. maj 2009
Alder:
3 mdr.
Blå afføring
Hej
Min datter har en næsten identisk historie som den der er beskrevet i brevkassen i 2008 vedr. blå afføring.
Fik du nogensinde at vide, hvad det endte med?? og fandt de ud af hvad årsagen var??
Læger og børneafdelingen på sygehuset er aldeles uforstående overfor den blå afføring.