Brev:
Opkast i en stor stråle - 7 mdr.
23. maj 2009
Alder:
7 mdr.
Opkast i en stor stråle - 7 mdr.
Hej Helen,
Olivia har i øjeblikket været forkølet i lidt over 1 uge, og har fået nogle meget grimme hoste, hun har ikke feber.
Hun er helt i topform igennem hele dagen, selvom snottet bare løber og løber.
De sidste 4 aftener har vi desværre oplevet, at hun begynder at hoste og græde, når hun er kommet i seng og har sovet 5 minutter, vi tager hende op, og hun kaster op i en stor stråle, hvorefter hun er i topform igen. Hun spiser aftensmad kl. 17.00 og får en flaske med 180 ml.ved 19.00 tiden, bliver puttet 20.00 - 20.30. Sådan har vi gjort længe uden problemer. Der er intet at mærke på hende inden vi lægger hende, kan det være slim der generer hende ?? Hun får en natflaske kl. 1, og derefter er der ikke problemer.
Det sjove er, at der ikke er problemer i løbet af dagen.
Måske hun er overfyldt, men det er ikke fordi at hun spiser særlig meget til aften - Højst en dl. mos med kød, og problemet er, at hvis jeg undlader flasken kl. 19.00, får hun slet ikke mælk nok i løbet af dagen.
Nu er jeg bare så bange for at hun skal gøre det hos dagplejen, og hun ikke kan komme af med det i barnevognen - kan børn alid finde ud af at kaste op, når de ligger på ryggen ??