Brev:
Gylp i lange baner
14. maj 2009
Alder:
3 mdr.
Gylp i lange baner
Hej Helen
Jeg har en søn på 3 mdr, der siden han var 9 uger har fået allomin syrnet (har også prøvet nan og blå allomin men det gik ud over hans mave samt endnu større mængder gylp)
Han sover rigtig meget 18 t + og gylper hele tiden, selvom at han får bøvset godt.
En typisk dag ser sådan ud :
kl 05 160 ml
kl 9 160 ml
kl 13 120 ml
kl 17 130 ml
ca kl 20/21 160 ml
Han drikker næsten hvergang til flasken er tom og vil egentlig gerne have mere. Når han har drukket halvdelen tager vi ham fra for at bøvse samt når han er færdig og han bøvser hver gang incl. gylp.
Så er det at der går ca 1-2 timer og så står det ud med gylp ad flere omgange.
Jeg ved ikke hvad han vejer pt, (ved 2 mdr 6,4 kg) men er det fordi han får alt for meget ad gangen eller skal jeg prøvet noget andet erstatning til ham?
Min egen sundhedsplejerske er stoppet, så pt har jeg ikke nogen jeg kan spørge til råds.
Hilsen Anne