Brev:
Snottet baby
14. maj 2009
Alder:
3 mdr.
Snottet baby
Hej Helen
Jeg vil gerne spørge om babyer kan blive forkølet?
Vores datter på 3 mdr har haft snot i næsen de sidste 2-3 dage og hun lyder også snottet når hun trækker vejret.
Når hun ligger på maven så løber snottet ud af næsen. (Det er helt gennemsigtigt - dvs. ikke gult eller noget).
Jeg bruger en næsesuger (en gang imellem) for at få det ud. Er det i orden at bruge sådan én? Eller skal jeg bare lade snottet være. For der kommer hele tiden mere.
Skal vi bare vente på det går over? Hun er jo trods alt kun 3 mdr og jeg troede ikke de kunne blive forkølet når de er så små.
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Helena