Brev:
Karantæne efter 15 måneders vaccine?
2. april 2009
Alder:
18 mdr.
Karantæne efter 15 måneders vaccine?
Hej Helen
Min søn Daniel har først fået sin 15 måneders vaccine her i hans 18. måned, da han har været meget syg - men endelig var der et hul på lidt mere end 3-4 dage, så afsted til lægen det gik...
Nu er han så blevet småsløj med snue igen og med rette efter den omgang vaccine vil jeg mene - mit spørgsmål går på et udsagn min dagplejer kom med.
Er det rigtigt at man skal holde dem hjemme i op til 6 uger efter denne vaccine, da de bliver MEGA modtagelige for al sygdom og at denne "karantæne" kan vare i op til 6 uger?
Han har fået lidt knopper af vaccinen, snue og bliver hurtig træt - men lægen sagde at det var normalt og at det ikke gjorde noget heller ej at der kom lidt feber. Det har han så ikke døjet med, feber altså - han er bare meget træt.
Med venlig hilsen
Charlotte