Brev:
Evige øreproblemer - hvad skal vi dog gøre?
24. marts 2009
Alder:
21 mdr.
Evige øreproblemer - hvad skal vi dog gøre?
Hej Helen.
Jeg ved godt du ikke er læge, men nu spørger jeg alligevel.
Carolina har haft mellemørebetændelse ca 8 gange siden juni 2008. Hun har dræn i begge ører, og de virker, der kommer ihvertfald væske ud og det er jo godt nok. Men hun får stadig mellemørebetændelse jævnligt og for det, får hun penicillin.
Vores ørelæge er rigtig sød og forstående, men jeg synes bare ikke Carolina skal fyldes med al den penicillin hele tiden, hvis det kan undgåes.
Det er kun 6 dage siden vi stoppede med den sidste omgang og nu render det ene øre igen (det er kun det højre øre der er og hele tiden har været problemer med).
Ved du om kiropraktik eller zoneterapi virker? Jeg har hørt fra andre at mælk kan være årsag til dårlige øre, er det rigtigt? Jeg snakkede med sekretæren hos ørelægen idag og hun mente det ikke.
Har du nogle råd? For vi er ved at være godt fortvivlede over de ører og al den penicillin.
Hilsen fra Charlotte