Brev:
Hele tiden syg ...
11. marts 2009
Alder:
18 mdr.
Hele tiden syg ...
Hej Helen
Så skriver jeg til dig nok en gang - denne gang for at få din mening om følgende... Min søn Daniel er altid syg og det skal tages helt bogstavligt - Han er ørebarn af værste skuffe, det er én ting - men han er også altid forkølet, raller, hoster, har feber, tynd mave og nul appetit.
Han har ikke fået sin 15 mdr. vaccine endnu, netop fordi han altid er syg - lægen siger, at det ikke gør så meget. Men månederne går jo...
Når vi er heldige er der mellem 2 og 4 dage, hvor han er symtomfri og så starter det ellers forfra.
Jeg ved det er normalt at børn bliver syge - og min læge synes vist jeg er lidt overpyldret. Men helt ærligt, det er da ikke normalt at det ene afløser det andet for så at starte forfra igen og igen og igen - eller er det?
Hvornår er nok og hvad kan jeg gøre?
Han bruger uld strømper og ligeledes uldundertøj, som skulle være godt til at holde ham varm. Han sover ude i dagplejen og hos mormor, men inde herhjemme.
Han får Salbuvent mod hosten, når den er rigtig slem og kaster op af det ellers har vi prøvet med Bio-Strath (uden nogen effekt), skyllet bihulerne etc. med saltvand og så får han pencilin eller øredråber samt panodil junior, når den er helt gal med ørerne - han har dræn i og haft det siden hans 4. måned. Havde lidt håbet at det var svaret på vores bønner - men nej, de stopper til med snot eller falder ud :o(
Er det bare denne 1. vinter og så får han bare et imunforsvar der siger spar 2 eller er der grund til bekymring?
Hans dagplejer er overbevist om, at han har astma - men det har lægen udelukket. Desværre er hun en person som maler fanden lidt på væggen og efter noget tid smitter det altså af på mig og jeg går nærmest i selvsving over Daniels evindelige snue etc.
Min fornuft siger mig: Slap af!
Mit hjerte bløder - hjælp mig!
Med venlig hilsen
Charlotte