Brev:
Sygdom, jord og vandstråler
25. januar 2009
Alder:
2 år, 3 mdr.
Sygdom, jord og vandstråler
Kære Helen.
Der er godt nok gang i tastaturet i øjeblikket mellem os.
Jeg har fået en tanke jeg godt vil høre din mening om. Det er vel i bund og grund et trosspørgsmål, men jeg vover at kaste lidt lys på.
Albert har været syg mange gange siden han er startet i vuggestue. Det siger jo sig selv. Mange børn, mange baciller. Men han fik ny seng og et nyt sted at sove, da han startede i vuggestue og fordi han blir ved med at rage den ene sygdom efter den anden til sig, har vi nu talt om, om der er jord eller vandstråler der hvor han sover.
Jeg selv sover enormt dårligt og giver alt muligt andet skylden.
Har du nogen erfaring inden for det eller et andet godt råd til styrkelse af immunforsvaret og færre sygedage.
Og i øvrigt savner jeg et godt råd mod hoste. Kender til at løfte hovedgærdet, stor pude, varm mælk og honning (hvilket er umuligt at få i ham). Men er der andre gode råd?
Jeg ved at en epidemi har ramt DK men Albert har nu været syg det meste af januar. Rask 4 dage i sidste uge og så i gang igen med hoste og feber.
Kærlig Hilsen
K